יום טיול בת"א

08:00

יציאה לכיוון ת"א.

09:30

ביקור במוזיאון תגלית
המרכז לחדשנות ישראלית של תגלית בשיתוף הבורסה לניירות ערך, מספק הצצה לעולם החדשנות הישראלי ומציג את חברות הטכנולוגיה הישראליות המובילות, וההמצאות המבטיחות ביותר שעתידות לשנות את חייהם של רבים ברחבי העולם. דרך תערוכה אינטראקטיבית נפרשים הישגיה של ישראל ביזמות, חדשנות וטכנולוגיה בתחומי החקלאות, רפואה, ביטחון, מדע, תחבורה וחלל, והמבקרים זוכים להצצה נדירה אל העתיד.

11:00

סיור בנווה צדק
שכונה קטנה, שקטה ומרווחת על חוף הים. תחילתה של נווה צדק ב-1887 כאשר תושביה היהודים של יפו רצו לצאת מהעיר. הם בנו 48 בתים בני קומה אחת או שתיים בשני טורים של רחובות מרווחים יחסית ליפו הצפופה כשביניהם רחובות קטנים.
גרו בה יוצרים, סופרים ואנשי רוח כגון יוסף חיים ברנר, הרב קוק, דבורה בארון, יוסף אהרונוביץ' וגם נחום גוטמן, יליד השכונה והצייר המזוהה ביותר עם תל אביב.

13:00

שביל העצמאות
לרגל יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל, הקימה עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף עם משרד 'ירושלים ומורשת' ומשרד התיירות, את הפרויקט הלאומי ״שביל העצמאות" – שביל הליכה חוויתי ומרגש, המחבר בין עשר נקודות תוכן היסטוריות המספרות את סיפור ראשיתה של תל–אביב ואת סיפור הכרזת העצמאות.
אורכו של השביל הוא כקילומטר, והוא יסומן על גבי המדרכות בשדרות רוטשילד וברחובות הסמוכים. את השביל ניתן יהיה לחוות באמצעות סיורים מודרכים, מפה מודפסת וכן אפליקציה (יישומון) חינמית, המכילה תוכן היסטורי עשיר ומשחקים.

14:00

ארוחה במסעדה בת"א.

15:30

סיור בשוק הכרמל
שוק הכרמל נחשב לשוק המרכזי והמפורסם ביותר של תל אביב והוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר העברית הראשונה. בשוק מתקיים שילוב של דוכנים צפופים עמוסים בסחורה טרייה וגם מרכז קולינרי ותיירותי עם בתי קפה, מסעדות וחנויות מיוחדות ובעיקר אוירה צעירה ותוססת. הריחות, הקולות והצבעים של שוק הכרמל הפכו עם השנים לחלק בלתי נפרד מהווי העיר.

16:30

רחוב נחלת בנימין
יריד האומנים במדרחוב נחלת בנימין בתל-אביב, הוא הוותיק והגדול מסוגו בישראל, ואחד מהיפים בעולם. היריד, הפועל כבר למעלה מ-30 שנה, מהווה מוקד משיכה למבקרים מרחבי הארץ והעולם. למעלה מ-200 אומנים מציגים בו את עבודותיהם מידיי יום שלישי ושישי.

מפת הטיול

התעניינתם בטיול? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן